Společnost


Parfumerie DOUGLAS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45150Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2020, před 4 lety

Khrystyna Bigaylyuk

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 20.09.2020. na stránkách https://www.douglas.cz/ objednala vůně v hodnotě 3 800 Kč, platba musela proběhnout předem. Dne 21.09.2020 přisel email ze objednávka číslo 01471000107325 byla odeslaná na moji domácí adresu. Tento den ještě jsem psala email ohledně změny dodací adresy na service@douglas.cz nikdo mi ne odpověděl 3 dny. Řidic od společnosti DPP mé informoval o doručení zásilky když byl na miste, žádná sms nebo email předem nepřisel ohledně času, kdy bude doručena zásilka. Tak jsem pořádala pana ať mi nechá na prodejně Douglas v OC Smíchov, a bylo mi řečeno ze to nejde ze nechá mi v obchode Klínové řemeny, tak jsem poprosila o zaslaní sms, kterou jsem taky neobdržela. Nevěděla jsem jak to řešit tak jsem volala na zákaznickou linku 222 222 800, vysvětlila jsem paní jaký mam problém, a ona mi řekla ze neví jak to řešit ze napíše na DPP. Ovšem další den zásilka doručena nebyla, byla jsem v obchode Klínové řemeny a na prodejně Douglas v OC Smichov. Na emaily nereaguji a telefon taky.


Produkt

číslo objednávky: 01471000107325


Požadované řešení

Můj požadavek je vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2020 17:31, před 4 lety

Ze stížnosti zcela jednoznačně nevyplývá, zda byla zásilka v době kontaktu spotřebitelky a doručovatele již doručena, nebo došlo po domluvě s doručovatelem ke změně adresy ještě před samotným doručením. Při řešení stížnosti vycházíme z toho, že se jedná o variantu druhou.

Pokud spotřebitelka uzavřela smlouvu o přepravě, jednou z jejích hlavní náležitostí je místo dodání. Pokud teprve po uzavření smlouvy dojde ke změně preferencí a na straně spotřebitelky vyvstane potřeba přijmout zboží na jiné adrese, musí být změna místa dodání mezi stranami opětovně sjednána, tzn. obě strany závazku s tímto musí souhlasit (zásadně).

Ze stížnosti (ne zcela jasně) vyplývá, že došlo ke změně místa dodání dohodou stran, avšak na toto změněné místo nebylo zboží ve sjednaném termínu doručeno. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2020 14:52, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.