Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45158Seznamka novalaska.cz Neopávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2020, před 4 lety

František Suchomel

Znění stížnosti

V dubnu r. 2020 jsem se přihlásil do seznamky,,novalaska.cz“/novalaska.online/.Vyplnil jsem své požadované údaje a platební kartou jsem zaplatil měsíční členství ve výši 499,- CZK. Hned od začátku jsem měl k metodám této seznamky výhrady, poslal jsem dva e-maily se stížností. Asi po 10 dnech mě byl zaslán kontakt na mladou slečnu, mohl by ch být jejím pradědečkem, uvedla že je cizinka a nyní žije v jedné obci na Zlínsku. Po uplynutí dvou měsíců jsem zjistil, že mně z mého účtu odešlo dalších 499,- Kč na nějaký účet ve Švýcarsku. Zablokoval jsem tedy debetní kartu a snažil se odhlásit. Byl jsem upozorněn, že se jedná o podvodnou seznamku s mafiánskými metodami. Snažil jsem se o té slečně dozvědět více, ale nikdo ji tam neznal. Dne 19.7.2020 jsem dostal mail od nějaké Julie z týmu novalaska.cz, kde mě vyzývá k zaplacení dalších 499,- Kč, jinak že ji bude vymáhat přes Inkasní společnost. 14.9.2020jsem obdržel dopis od AUER WITTE THIEL, Advokati Dr. Wolfgang AUER, Bayersstrase 27, 80335 Mnichov / zastupují společnost Paidwings AG, Alte Steinhausers, CH-6330 Cham ZG/ s výzvou k zaplacení dlužné částky 61,6 Eur nejpozději do 29.9.2020. Jinak prý bude pohledávka vymáhána soudně. Součástí tohoto dokumentu je i listina, kterou mám uznat vzniklý dluh. Rád bych Vám této dokument poslal naskenovaný, když mě poskytnete Vaši mailovou adresu, abyste jej posoudili. Neberu tuto záležitost na lehkou váhu, prosím o Vaše posouzení a stanovení dalšího postupu. Dokumenty Vám na vyžádání zašlu.
Děkuji, s pozdravem
František Suchomel


Požadované řešení

Zastavit vymáhání smyšleného dluhu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2020 17:43, před 4 lety

Pokud spotřebitel smlouvu ukončil, nebo se ji alespoň pokoušel ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno, nemůže se společnost dovolávat toho, že závazek mezi ní a spotřebitelem i nadále trvá. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, jež prokazují, že závazek mezi ním a společností zanikl. Spotřebitelovi naopak nedoporučujeme, aby údajný dluh písemně uznal. Kdo totiž svůj dluh prohlášením písemně uzná, promlčí se právo tento dluh vymáhat až za deset let ode dne, kdy k uznání dluhu došlo.

V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Ze zkušeností ostatních spotřebitelů nám není známo, že by se společnost někdy údajného dluhu domáhala soudní cestou.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2020 11:20, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.