Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Je to skoro neuvěřitelné. Dítě dostane „jakoby“ zdarma kartičku (Školní automat na zdravou svačinku), aby si mohlo ve školním automatu kupovat mléko. Důvěřivý rodič kartu dobije. Za to je okamžitě ztrestán. Proč? No prostě proto, že za dobití karty mobilem na kredit 200 Kč, bylo z karty okamžitě strženo - 45 Kč !!! Ano 45 Kč za nic. To je skoro 25%. Poslání SMS mám zaplaceno v rámci tarifu operátora. Tedy 45 Kč jde někomu do kapsy.
Už se těším na vysvětlení, že Vy za to nemůžete, že to jsou poplatky tomu či onomu atd.
Na to já ale kašlu. Je to taková OpenCard v malém. Veškeré poplatky spojené s Vaším byznysem máte mít zahrnuty v ceně zboží a ne v ceně transakcí, kdy Vám dopředu posílají důvěřiví rodiče peníze. Proč na kartě nepíšete, že se dobití platí? To se Vám nehodí marketingově do krámu?
Ještě dnes rozešlu zkušenost s Vámi emailem do všech médií a současně obešlu i všechny školy, na které budu mít kontakt. Současně podám podnět na ochranu spotřebitelů, na ministerstvo školství a zřizovatele škol.
Je to opět varování pro nás všechny, kteří podlehli dojmu, že někdo může dělat business poctivě.
Nenechám to být! Takovýto parazitismus je třeba vymýtit.
Martin Dušek
Ještě poznámka – v diskusním fóru na vašich stránkách si necháváte schvalovat příspěvky administrátorem. Asi víte proč!
Školní automat - dobíjení karet pro výběr zboží
Vrácení transakčních poplatků všem okradeným rodičům.
|
Tweet |
Dodavatel je povinen informovat spotřebitele řádně o ceně a o poplatcích, které jsou spojeny s využitým způsobem placení. Prodávající nesmí po spotřebiteli v souvislosti s použitým způsobem placení požadovat poplatek převyšující náklady, které prodávajícímu v souvislosti s tímto způsobem placení vznikají.
V tomto případě si však spotřebitel zvolil z uvedených možností platbu formou prémiové SMS, kterou poskytuje jako službu strana odlišná od dodavatele. V tomto případě by tedy bylo nutné na uvedenou částku nahlížet jako na cenu za tuto službu. Samozřejmě i na tyto případy se vztahuje informační povinnost.
Společnost COME vending s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.