Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45169Výzva k uhradě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2020, před 4 lety

Jaroslav Opplt

Znění stížnosti

Dobrý den, využil jsem před dvěma lety server nalez-sigl.online a zaplatil kartou první poplatek. Po čtrnácti dnech jsem poslal výpověď a zablokoval platební kartu jelikož mi vyhrožovali , že jsem, výpověď nepodal správně atd. a že se strhnou další poplatky. Znovu jsem poslal email o tom že jsem vše udělal správně, ale bez odezvy.
Dnes po dvou letech mi přišel dopis se zkomoleným přijmením ve kterém mě vyzívají k zaplacením dlužné částky 61,04 EUR.
Dle mého jsem nic neporušil a vše zaplatil tak jak bylo psáno.
Nikde jsem se nedočetl o dalších poplatcích a závazcích.
jejich spisová značka 31120186115.


Požadované řešení

Ukončit zasílání výhružných dopisů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2020 17:38, před 4 lety

Pokud spotřebitel smlouvu ukončil, nebo se ji alespoň pokoušel ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno, nemůže se společnost dovolávat toho, že závazek mezi ní a spotřebitelem i nadále trvá. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, jež prokazují, že závazek mezi ním a společností zanikl.

V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Ze zkušeností ostatních spotřebitelů nám není známo, že by se společnost někdy údajného dluhu domáhala soudní cestou.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2020 11:19, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.