Společnost


KOČÁRKY-OSTRAVA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4517Neuznaná reklamace kočárku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 26 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2014, před 10 lety

Ivo Šmajstrla

Znění stížnosti

Dobrý den,
koncem záruční doby se ZLOMIL podvozek kočárku. Prodejce reklamaci neuznal s tím, že prý je to způsobeno běžným opotřebením (!), na které se záruka nevztahuje.
Jedná se o kočárek Tako, zakoupen ještě za platnosti starého OZ.


Produkt

Tako Baby Heaven


Požadované řešení

Oprava na náklady výrobce / prodejce nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2014 13:32, před 10 lety

Zamítl-li prodávající reklamaci po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o vadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním a na mechanické poškození. Nicméně odkaz na § 616 občanského zákoníku je zde irelevantní, protože kupující neuplatňoval rozpor s kupní smlouvou, ale vady, které se projevily v záruční době. Nároky vztahující se k tomuto případu jsou uvedeny v § 622 občanského zákoníku, který primárně rozlišuje, zda se jedná o vadu odstranitelnou nebo neodstranitelnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 15:17, před 10 lety

Subjekt Vít Gšventner nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.