Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#45173Stížnost na pobočku Strážovice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2020, před 4 lety

Veronika Hartlova

Znění stížnosti

Dobrý den, už několikrát se mi stalo, že mi paní nevzala tržbu. Důvod její byl, že má nějaký limit, nebo že mám moc stovek či dvoustovek a že si mám zajet někam jinam. Nikde jinde v jiných vesnicích to problém není. Strážovice mám po cestě z práce a kvůli paní si musim zajíždět abych odvedla tržbu. Děkuji za vysvětlení proč to všude jinde jde jen tam ne. Děkuji


Požadované řešení

Vysvětlení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2020 19:44, před 4 lety

Z naší pozice bohužel nejsme schopni posoudit, zda se daná pošta neřídí specifickými internímmi předpisy, které by toto jednání odůvodňovaly. Z veřejně dostupných zdrojů (dostupné z: https://www.ceskaposta.cz/ke-stazeni/postovni-podminky) takové pravidlo ovšem neplyne.

V obecnosti platí, že jedná-li v tomto případě o služby, které pošta poskytuje, a nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.