Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45178Nelze nalézt informace o stanovištích, ze kterých odjíždí výlukové spoje (autobusy)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 hodin 55 minut

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2020, před 4 lety

Lenka Tomášová

Znění stížnosti

Již delší dobu trvá výluka vlaků na trati Brno - Náměšť a pravděpodobně ještě delší dobu potrvá. Nikde není možné nalézt informace z jakého stanoviště odjíždí výlukové spoje (autobusy), ať na internetu, na tabuli odjezdu vlaků na hl. nádraží v Brně ani to nehlásí rozhlas na hl. nádraží v Brně. Přitom každý výlukový spoj (autobus) odjíždí z jiné zastávky. Žádám o zdůvodnění, proč tomu tak je.

Chci ještě podotknout, že toto neinformování zákazníků je velmi nepříjemné a znechucující.

Děkuji.

Lenka Tomášová


Požadované řešení

Zdůvodnit, proč se toto děje. Tyto informace uvádět na všech místech, na kterých lze vyhledat odjezdové spoje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2020 09:50, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.