Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již delší dobu trvá výluka vlaků na trati Brno - Náměšť a pravděpodobně ještě delší dobu potrvá. Nikde není možné nalézt informace z jakého stanoviště odjíždí výlukové spoje (autobusy), ať na internetu, na tabuli odjezdu vlaků na hl. nádraží v Brně ani to nehlásí rozhlas na hl. nádraží v Brně. Přitom každý výlukový spoj (autobus) odjíždí z jiné zastávky. Žádám o zdůvodnění, proč tomu tak je.
Chci ještě podotknout, že toto neinformování zákazníků je velmi nepříjemné a znechucující.
Děkuji.
Lenka Tomášová
Zdůvodnit, proč se toto děje. Tyto informace uvádět na všech místech, na kterých lze vyhledat odjezdové spoje.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.