Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zakoupil jsem si zboží dne 9.9.2014 na pobočce czc Zlín. Ještě tento den jsem ho vrátil ve 14 denní lhůtě a odstoupil od smlouvy. Do systému se dostal v czc až 10.9.2014. Do té doby mě nikdo nekontaktoval až 29.9.2014 jsem si sám zavolal na zák. linku, kde zboží dohledali a zdělili že došlo k omylu. Nicméně žádal jsem je, kdy to napraví, nebyli mi schopni toto zdělit. Na otázku kdy dostanu peníze zpět ani to mi nebyli schopni zdělit, s tím že neví a že se omlouvají. Až 1.10.2014 jsem dostal dobropis, který jsem obratem vyplnil a poslal zpet. Na požádání, jestli dostanu peníze obratem zpět se se mnou nikdo nebavil. Tak nevím kdy peníze dostanu dnes na účtě je nemám. V podmínkách se zaštiťují vašemi validovanými obch. podmínkami s logem dTest. Nicméně je jak se zdá nedodržují. Mimo jiné jsem jim nabídl výměnu zboží tohle však neakceptovali. Nemuseli jsme podstupovat takovou zdlouhavou mašinerii. Mohli byste tedy prověřit proč se mi nikdo neozývá a zda je toto chování v pořádku?
Koupě zboží přes internet
Vrácení peněz a minimálně omluva.
|
Tweet |
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, která byla uzavřena přes internet, prodávající je povinen vrátit spotřebiteli všechny zaplacené finanční prostředky nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti se prodávající ocitá v prodlení.
Dobrý den pane Jíno,
dle účetní se stala chyba u naší banky, dnes odesílají platbu znovu.
Omlouvám se za komplikace.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Žádáme spotřebitele o vyjádření, zda již finanční prostředky obdržel, případně o uzavření stížnosti se závěrečným komentářem.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel do dnešního dne nevyužil možnosti reakce, stížnost uzavíráme na základě komentáře prodávajícího s dosažením dohody.