Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4518Nevyřízení vrácení zboží do 14 dnů, neposlání pěněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 22 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2014, před 10 lety

Martin Jina

Znění stížnosti

Dobrý den,

zakoupil jsem si zboží dne 9.9.2014 na pobočce czc Zlín. Ještě tento den jsem ho vrátil ve 14 denní lhůtě a odstoupil od smlouvy. Do systému se dostal v czc až 10.9.2014. Do té doby mě nikdo nekontaktoval až 29.9.2014 jsem si sám zavolal na zák. linku, kde zboží dohledali a zdělili že došlo k omylu. Nicméně žádal jsem je, kdy to napraví, nebyli mi schopni toto zdělit. Na otázku kdy dostanu peníze zpět ani to mi nebyli schopni zdělit, s tím že neví a že se omlouvají. Až 1.10.2014 jsem dostal dobropis, který jsem obratem vyplnil a poslal zpet. Na požádání, jestli dostanu peníze obratem zpět se se mnou nikdo nebavil. Tak nevím kdy peníze dostanu dnes na účtě je nemám. V podmínkách se zaštiťují vašemi validovanými obch. podmínkami s logem dTest. Nicméně je jak se zdá nedodržují. Mimo jiné jsem jim nabídl výměnu zboží tohle však neakceptovali. Nemuseli jsme podstupovat takovou zdlouhavou mašinerii. Mohli byste tedy prověřit proč se mi nikdo neozývá a zda je toto chování v pořádku?


Produkt

Koupě zboží přes internet


Požadované řešení

Vrácení peněz a minimálně omluva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2014 09:31, před 10 lety

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, která byla uzavřena přes internet, prodávající je povinen vrátit spotřebiteli všechny zaplacené finanční prostředky nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti se prodávající ocitá v prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2014 09:01, před 10 lety

Dobrý den pane Jíno,

dle účetní se stala chyba u naší banky, dnes odesílají platbu znovu.

Omlouvám se za komplikace.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2014 12:50, před 10 lety

Žádáme spotřebitele o vyjádření, zda již finanční prostředky obdržel, případně o uzavření stížnosti se závěrečným komentářem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 13:43, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel do dnešního dne nevyužil možnosti reakce, stížnost uzavíráme na základě komentáře prodávajícího s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.