Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#45182Falzifikace podpisu na peněžní poštovní poukázce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2020, před 4 lety

Vladimír LON

Znění stížnosti

Poštovní poukázka typu B na částku 3 705,- Kč podaná 18.12.2019 , dle vyjádření České pošty doručená 20.12.2019, opatřena evidentně zfalšovaným podpisem mé maminky /r. narození 1939 /. Doposud jsme se neúspěšně snažili reklamovat doručení , včetně korespondence s ombudsmanem České pošty. Korespondence od ledna 2020 do srpna 2020 k dispozici. Vedoucí pošty Přerov 2 paní Petrou Vlachovou přislíben znalecký posudek podpisu v březnu 2020 , následně v květnu 2020 mi bylo oznámeno , že posudky písma se ze strany České pošty zrušily.
Na moje podněty ve smyslu nesystémovosti doručování peněžních poukázek mi bylo odpovězeno , že na další podněty ve věci stížnosti na postup České pošty nebude ze strany České pošty reagováno.
S ohledem na věk mé maminky nemohu jít cestou soudního sporu.Již jednání na poště v březnu 2020 na ní nepůsobilo psychicky dobře.


Produkt

Nevstřícnost jednání České pošty.


Požadované řešení

Zveřejnění tohoto případu pro ostatní občany ČR -zákazníky České pošty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2020 20:10, před 4 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Vzhledem k tomu, co popsala spotřebitelka, je poslední možností mimosoudního řešení dané věci správní řízení vyvolané ze strany spotřebitelky před Českým telekomunikačním úřadem. Český telekomunikační úřad podle zákona o poštovních službách zajišťuje ochranu uživatelů a dalších účastníků trhu poštovních služeb, vede evidenci provozovatelů, provádí analýzy všeobecné dostupnosti základních služeb a přezkoumává nutnost uložení povinnosti poskytovat a zajišťovat základní služby, rozhoduje o udělení poštovní licence a dohlíží, zda provozovatelé plní své povinnosti podle tohoto zákona.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.