Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,v tomto měsíci mě přišli neoprávněné sms, každá za 99,- kč z čísla
9030399 na číslo viz osobní údaj xxxxx.
Jsem u společ. O2.Žádné hry jsem si neobjednala a zároveň nic na mobilu ani nehraji, neoprávněně jste mi několikrát poslaly sms ať pošlu deaktivaci na číslo 90303 ve tvaru STOP 247 a pak po vynuceném odeslání jste mi potvrdily,že proběhla úspěšná deaktivace,ale pak znovu po týdnu znovu a znovu,pak jste znovu službu potvrdily že je úspěšně služba deaktivována a odečetly znovu peníze.Celkem jste mi naúčtovaly 990,- a kdybych neblokovala telefoní čísla třetích stran, kdoví co by jste mi byly schopni ještě naúčtovat. Ž
Odesílané neoprávněné sms z čísla 90303099
Vrácení peněz na číslo 777936160.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.