Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#45196Neoprávněné odečítání SMS a porušení zákona

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 16 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2020, před 4 lety

Vendula Drahá

Znění stížnosti

Dobrý den,v tomto měsíci mě přišli neoprávněné sms, každá za 99,- kč z čísla
9030399 na číslo viz osobní údaj xxxxx.
Jsem u společ. O2.Žádné hry jsem si neobjednala a zároveň nic na mobilu ani nehraji, neoprávněně jste mi několikrát poslaly sms ať pošlu deaktivaci na číslo 90303 ve tvaru STOP 247 a pak po vynuceném odeslání jste mi potvrdily,že proběhla úspěšná deaktivace,ale pak znovu po týdnu znovu a znovu,pak jste znovu službu potvrdily že je úspěšně služba deaktivována a odečetly znovu peníze.Celkem jste mi naúčtovaly 990,- a kdybych neblokovala telefoní čísla třetích stran, kdoví co by jste mi byly schopni ještě naúčtovat. Ž


Produkt

Odesílané neoprávněné sms z čísla 90303099


Požadované řešení

Vrácení peněz na číslo 777936160.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2020 14:15, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.