Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#45200Nedodané a uhrazené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2020, před 4 lety

Kamila Rohlínková

Znění stížnosti

Dne 11.9. jsem objednala zboží z webu ocrannerousky.cz v celkové výši 3598 ,- Kč. Zboží bylo inzerováno jako skladem. Zaplatila jsem platebním převodem na účet Raiffeisenbank a.s. č. účtu 0-697696/5500, variabilní symbol 13303 což bylo číslo objednávky. Bohužel stále zboží nedorazilo. Na tel. čísle je záznamník bez možnosti nechat vzkaz. Přes e-mail mě jen 16.9. a to na základě mého dotazu, že nemám žádnou reakci na přijetí platby a odeslání objednávky, mě 16.9. odeslali pouze oznámení: Dobrý den,
Vaše platba proběhla v pořádku. Vaše objednávka je nyní ve zpracování.
S pozdravem
Tým ochrannerousky.cz
S pozdravem,
tel.:
Protože se však stále nic nedělo, tak jsem poslala 24. 10. opět e-mail s urgenci, to však zůstalo bez odpovědi, telefon nedostupný a dnes tj. 25. 9. po zadání jejich webové stránky jsou již tyto nefunkční. Moc prosím o pomoc jak dále postupovat.


Produkt

Objednala jsem: 11x Antivirová nanorouška z nanovlákna s aktivním stříbrem pro dospělé za 299,00 kš/kus a 1x 100% PURE Dezinfekce roušek a respirátorů ve spreji - 100ml za 229.00 Kč


Požadované řešení

Chci vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2020 14:23, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2020 11:43, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.