Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#45201Novy telefon

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2020, před 4 lety

Jaroslav Rubáš

Znění stížnosti

Dobry den

Cislo reklamace 1870428
Zacatkem zari sem si u vas na prodejne v domazlicich koupil novy tel. Po ctyrech dnech sem ho reklamoval a stale cekam.musel sem si zvednou pausal.je normalni ze pausal platim vse ostatni taky a tel.nemam?mam volat z okna?koupim si novy tel. A sem bez nej?


Požadované řešení

Vymenit telefon hlavne v poradku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2020 15:59, před 4 lety

V případě reklamace zařízení obecně podnikateli nevzniká ze zákona povinnost poskytnout zařízení náhradní. Podnikatel se ale k tomu může zavázat smluvně. V daném případě je potřeba nahlédnout do všeobecných obchodních podmínek společnosti, jestli se k poskytnutí náhradního zařízení pro případ reklamace zavázala. Jestliže ano, má povinnost náhradní telefon spotřebiteli poskytnout. V opačném případě nikoli.

Lhůtu k vyřízení reklamace má podnikatel dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této smlouvy by se považovalo za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel by v takovém případě měl nárok na odstoupení od smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.