Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den
Cislo reklamace 1870428
Zacatkem zari sem si u vas na prodejne v domazlicich koupil novy tel. Po ctyrech dnech sem ho reklamoval a stale cekam.musel sem si zvednou pausal.je normalni ze pausal platim vse ostatni taky a tel.nemam?mam volat z okna?koupim si novy tel. A sem bez nej?
Vymenit telefon hlavne v poradku
|
Tweet |
V případě reklamace zařízení obecně podnikateli nevzniká ze zákona povinnost poskytnout zařízení náhradní. Podnikatel se ale k tomu může zavázat smluvně. V daném případě je potřeba nahlédnout do všeobecných obchodních podmínek společnosti, jestli se k poskytnutí náhradního zařízení pro případ reklamace zavázala. Jestliže ano, má povinnost náhradní telefon spotřebiteli poskytnout. V opačném případě nikoli.
Lhůtu k vyřízení reklamace má podnikatel dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této smlouvy by se považovalo za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel by v takovém případě měl nárok na odstoupení od smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.