Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#45211Aplikace lídl plus

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2020, před 4 lety

Ludmila Babáčková

Znění stížnosti

Nelíbí se mi vaše aplikace, Lídl Plus, co lidé, kteří nemají internet v mobilu?
Zaměstnanci jsou velmi neochotní a se staršími lidmi se vůbec nehodlají bavit.


Produkt

Aplikace Lídl Plus


Požadované řešení

Lidé kteří nemají internet v mobilu, nemají nárok na slevu?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2020 08:29, před 4 lety

Dle ustanovení § 6 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, nesmí prodávající při prodeji výrobků nebo poskytování služeb spotřebitele diskriminovat.

Diskriminací se rozumí odlišné zacházení ve srovnatelných situacích bez rozumného odůvodnění. Zákon č. 198/2009 Sb., antidiskriminační zákon uvádí jako důvody diskriminace
rasu, etnické původ, národnost, pohlaví, sexuální orientaci, věk, zdravotní postižení, náboženské vyznání, víru či světový názor.

Spotřebitelkou popsaná situace by mohla být nepřímou diskriminací, kterou se myslí jednání, při němž se s někým zachází méně příznivě na základě kritéria, které je zdánlivě neutrální. V tomto případě však chybí výše uvedený diskriminační důvod, nelze automaticky říci, že jsou tímto jednáním prodejce diskriminováni senioři, tedy že toto jednání prodejce míří ke znevýhodnění seniorů spotřebitelů seniorů.

K neochotě zaměstnanců dodáváme, že konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 zákona č. 89/2012, Sb., občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2020 19:52, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2021 19:28, před 4 lety

Společnost nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.