Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Nelíbí se mi vaše aplikace, Lídl Plus, co lidé, kteří nemají internet v mobilu?
Zaměstnanci jsou velmi neochotní a se staršími lidmi se vůbec nehodlají bavit.
Aplikace Lídl Plus
Lidé kteří nemají internet v mobilu, nemají nárok na slevu?
|
Tweet |
Dle ustanovení § 6 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, nesmí prodávající při prodeji výrobků nebo poskytování služeb spotřebitele diskriminovat.
Diskriminací se rozumí odlišné zacházení ve srovnatelných situacích bez rozumného odůvodnění. Zákon č. 198/2009 Sb., antidiskriminační zákon uvádí jako důvody diskriminace
rasu, etnické původ, národnost, pohlaví, sexuální orientaci, věk, zdravotní postižení, náboženské vyznání, víru či světový názor.
Spotřebitelkou popsaná situace by mohla být nepřímou diskriminací, kterou se myslí jednání, při němž se s někým zachází méně příznivě na základě kritéria, které je zdánlivě neutrální. V tomto případě však chybí výše uvedený diskriminační důvod, nelze automaticky říci, že jsou tímto jednáním prodejce diskriminováni senioři, tedy že toto jednání prodejce míří ke znevýhodnění seniorů spotřebitelů seniorů.
K neochotě zaměstnanců dodáváme, že konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 zákona č. 89/2012, Sb., občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.