Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chtěla bych Vás požádat o pomoc. Jsem velmi negativně zklamaná z jednání společnosti Ketomix-proteinová dieta a nevyřízení mé reklamace a nedodržení slibu vrácení peněz. Po využívání diety Ketomix více jak jeden rok jsem vůbec nezhubla.Za dietu ketomix jsem zaplatila celkem 28 588 Kč, neboť jsem toužila zhubnout. Dodržovala jsem pochopitelně předepsané postupy a pravidelné lékařské prohlídky. Veškerý průběh fází diety jsem výživovými poradkyněmi pečlivě konzultovala. Stěžovala jsem si, že stále nehubnu, ač dieta stojí hodně peněz. Vždy jsem byla poradkyní ulkidněna, že se nemůže nic stát, a že mám dát dva týdny pauzu se zařazením jedné porce masa a pak mám v dietě pokračovat. Vše jsem si pečlivě zaznamenávala a dělala dle pokynů poradců. Jsem v oblasti zdraví velmi pečlivá. Bylo mi poradkyněmi slíbeno, že skutečně zhubnu.V červenci mě odvezla záchranná služba s iritací pankreatu, kterému předcházely bolesti břicha, plynatost a průjmy v průběhu držení diety Ketomix. V lékařské zprávě mám uvedeno, že je příinou dietní chyba ketonové diety.V průběhu držení diety jsem trpěla plynatostí a častými průjmy. Při dodržování všech postupů z manuálu a konzultací jsem nezhubla a utratila skutečně velkou částku.Společností Ketomix mi bylo slíbeno prostřednictvím emailu, že mi vrátí celkovou částku a že jim je mého zdravotního stavu a zdravotních problémů líto. Peníze mi však vráceny nebyly a slib společnosti nebyl dodržen. Zaslala jsem dokonce společnosti zboží, které jsem již nemohla využívat, jelikož mi lékaři dietu přísně zakázali po návratu z nemocnice. Vrácené zboží je v celkové hodnotě 3771 Kč včetně poštovného jsem poslala společnosti ketomix zpět. Nedostala jsem dosud žádné vyřízení v průběhu dvou měsíců. Požaduji vrácení peněz alespon za zaslané zboží zpět. velmi závažným důkazem neúčinnosti diety Ketomix je, že se moje váha absolutně nesnížila, z čehož jsem velmi negativně překvapena. Z jednání společnosti ketomix a z nevyřízení mé reklamace již více jak dva měsíce, jsem též negativně překvapena.Bylo by tedy slušné, kdyby mi byly vráceny veškeré peníze, jak mi společnost slíbila a nedodržela. Prosím Vás o pomoc v mé závažné situaci. Děkuji velmi Bukáčková
V průběhu jednoho roku jsem ve společnosti uskutečnila objednávvky za 28 588 Kč a nezhubla jsem žádné kilogramy a měla jsem velké, závažné zdravotní problémy.
Požaduji vrácení celkové částky, jak mi společnost slíbila v mailu. Každopádně požaduji vrácení částky 3771 Kč za poslané zboží zpět
|
Tweet |
Pokud bylo domluveno vrácení peněz, má spotřebitelka právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu, jednalo by se tedy o tzv. bezdůvodné obohacení. Dle ustanovení § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má ten, kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, povinnost ochuzenému vydat, oč se obohatil.
Nereaguje-li společnost na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doporučeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že společnost nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné ji vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle ustanovení § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.