Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#45219Neschopnost zajistit služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2020, před 4 lety

Ivana Tkadlečková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 16.9.2020 jsme si vyřídili zapojení televize a internetu.
Dostali jsme již 2 termíny, ve kterých se ani jednou technik nedostavil.
Dovolat se na infolinku a něco se dozvědět je scifi.
Mluvili jsme s asi 10 operátory a nikdo nám nebyl schopný pomoct,
neustále si nás přehazovali jak horký brambor a všichni nám řekli
vesměs to stejné “s tímhle Vám nepomůžu, přepojím Vás”,
“K tomuhle nemám přístup, přepojím Vás” Několikahodinový telefonát a
ve finále nepomohl nikdo. Někteří z nich nás ještě odkazovali na Cetin,
tam nás zase odkazovali zpět na Vodafone a tak stále dokola.
Nový termín, již 3. jsme stále nedostali, nabídli nám termín 2.10.2020,
který jsme odmítli s tím, že už to mělo být 2x hotové (což není a ne naší vinou)
a nechceme čekat dalších 10 dní. Poté nám bylo nám řečeno, že se ozvou
(očemž silně pochybuju kvůli zkušenosti s výše uvedenou komunikací)
a ani jsme se nedozvěděli proč technik nedorazil.


Produkt

Zapojení televize a internetu


Požadované řešení

Žádám o nápravu chyby Vodafonu (nedojezd technika)
a očekávám, že nám bude nabídnut co nejbližší termín.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2020 09:44, před 4 lety

Pokud byla dohodnuta instalace či úprava zařízení, potom platí, že dohodnuté termíny by měly být ze strany společnosti dodrženy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2020 13:15, před 4 lety

Dobrý den, paní Tkadlečková,

mrzí mě, že technik ve sjednaném termínu nedorazil :( Prosím napište nám přes kontaktní formulář na https://tam.je/dotazdtest, abychom mohli celou situaci prověřit.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.10.2020 13:41, před 4 lety


Ivana Tkadlečková

Dobrý den,
jelikož se dalších 5 dní nic nového nedělo a opět jsme se nebyli schopni s žádným operátorem normálně domluvit, tak jsme vše zrušili a přešli k O2. Čekat 3 týdny na zapojení televize a wifi je opravdu neskutečné,
u O2 nám nabídli termín již v následujících 2 dnech, měli byste si vzít z konkurence příklad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2020 13:43, před 4 lety

Dobrý den, paní Tkadlečková,

je mi líto, že jste se nakonec rozhodla naše služby nevyužít. V každém případě Vám děkuji za zpětnou vazbu.

S přátelským pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.10.2020 14:05, před 4 lety


Ivana Tkadlečková

Hodnocení: