Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den zakopil jsem sestavu sat reciveru stálo měto 10 000kč stím že už nic nikdy nebudu platit mám jen základní nabídku na kartě žádný balíček.a i to mě vypli. mám syna ktery má ztp/p a družku ze ztp oba ivalidní duchod nemám nato zaplatit pomalu 500kč zanic tyto programy jdou na dvb-t zadarmo tak proč chtějí platit za základní balíček!tet jsme bez tv nefunguje nám nic!podle mího je to nekalé jednání, nikdo mě o servisním poplatku neinformoval při prodeji. vzali jsme si na recíver půjčku nedávno jsme to zaplatili.
skylink servis. pop.
dát jim pořádnou pokutu za klamání a podvod
|
Tweet |
Zákon o elektronických komunikacích umožňuje poskytovateli služby jednostrannou změnu smlouvy. Tato změna musí být spotřebiteli oznámena a musí mu být umožněno službu ke dni účinnosti této změny bez sankcí ukončit. Společnost tuto povinnost nesplnila a za to jí byla Českým telekomunikačním úřadem uložena pokuta. Dále také byla společnosti uložena pokuta za užití klamavé praktiky. Tohoto jednání se společnost dopustila tím, že nabízela pod označením GRATIS bezplatné balíčky služeb satelitní televize, ačkoli k jejich sledování bylo od 1. září 2012 nutné hradit servisní poplatek.
Je možné, že se společnost svým jednání dopustila nekalé soutěže. Za nekalou soutěž se považuje jednání, které se týká hospodářské soutěže a je v rozporu s dobrými mravy soutěže. V takovém případě by bylo možné domáhat se náhrady škody. O nároku by musel rozhodnout soud.
Vyjádření dTestu v tomto případě není zcela přesné, jelikož společnost na změnu Všeobecných obchodních podmínek a zavedení Servisního poplatku upozorňovala všechny zákazníky písemně a také na svých webových stránkách. Pokuta byla společnosti udělena za nedodržení zákonem stanovené lhůty pro oznámení změn. Rozhodnutí však doposud nenabylo právní moci. Dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích je jednostranná změna podmínek možná a zavedení Servisního poplatku tedy není v rozporu se zákonem.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již dlouhou dobu nereaguje, prosíme o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud spotřebitel nezašle doplňující informace do týdne, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme pro nereakci spotřebitele.