Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chci podat stížnost na výše jmenou společnost. Na e-shopu mají uvedeno,že se jedná o lisované zboží LUX, jakosti cream+1 za 3999,- (40 kg),dorazilo mi zboží se štítkem 30 kg,nikde žádné označení a vlajka,že se jedná o zboží anglické,už to mi bylo divné,protože beru už několik let anglické oblečení a vždy je na nich anglická vlajka... No po rozbalení,kdy nahoře byly dvě pěkná trička a co následovalo pod tím,byla šílenost... Je mi z toho úplně špatně,koupila jsem za 4000?- oblečení,které hodím do kontejneru,není tam žádný George,Tu,Next a nic z toho,co uvádí prodejce,samé no-name značky,Čína a dle mě je to lis balený v Německo,odkud nikdy neberu,protože je to katastrofální zboží... Mám video u fotky lisu... Paní samozřejmě nekomunikuje...
Lis 40kg Anglie Lux
Chtěla bych zboží poslat zpět a vrátit peníze.
|
Tweet |
Nemá-li zboží vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nového zboží. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku (např. poštovné vynaložené k odeslání reklamovaného zboží prodejci).
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.