Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
- 31.7. 2020 jsem zaplatil 1 mesicni premium clenstvi za 399,-KC kartou
- zkousel jsem deaktivovat profil v prubehu srpna, ale seznamka zamerne popisuje, ze deaktivace je mozna pres nastaveni, ale odkaz pri premiovem clenstvi nic neudela - podvodne jednani.
- 30.8. 2020 jsem psal mail na zakaznickyservis@academic-singles.cz, ze chci zrusit premiove clenstvi pred dokoncenim 1 mesice
- 31.8. 2020 mi odpovedeli, ze musim poslat vypoved postou do Lucemburska nebo oskenovat zadost a poslat mailem z registrovaneho emailu - zamerne braneni vypovedi
- 31.8. 2020 stale pred vyprsenim 1 mesice jsem tedy mailem poslal oskenovanou zadost
- 1.9. 2020 mi odpovedeli, ze mi premium predplatne ukonci k 30.9. 2020, ze jsem mel v souladu s obchodnimi podminkami zrusit premium clenstvi 4 dni pred uplynutim prvniho mesice - zamerne nekala obchodni praktika, o clenstvi v zari jsem jasne odmitl
- 26.9. 2020 mi poslali vyhruzny mail, ze pokud nezaplatim, predaji dluznou castku 1 1140 Kc za zari a jiz nyni navysenou o poplatek 294 Kc exekutorovi.
- 27.9. 2020 jsem jim napsal, ze
"Dobry den, nebyl jsem ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž jsem byl uveden v omyl, a proto namítám neplatnost automatického prodloužení smlouvy."
Mam zaplatit?
diky Marek
academic-singles.cz
omluva a neplaceni clenstvi po vypovedi
odstoupeni od nekalych obchodnich praktik
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. To, že spotřebitel závazek z čistě preventivního důvodu (navíc i) vypoví, bez dalšího neznamená, že uznává existenci smluvního vztahu, protože tato existence (jak je uvedeno výše) zaniká již uplynutím původně sjednané doby. Výpověď je podle nás nutné vnímat toliko jako jistou "pojistku" pro případ odlišné právní interpretace daného vztahu soudem, která však není příliš pravděpodobná.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Nic se nestalo, se snazi strhnout penize z uctu a prisel vyhruzny mail s exekuci.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby respektovala původní výpověď spotřebitele provedenou e-mailem, ukončila členství a přestala požadovat platbu.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.