Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes mi odešlo z účtu 1090 Kč bez mého vědomí, prosím o vysvětlení já sem peníze neposílal, tudíž chci vědět proč mi je berete z účtu, děkuji j. Kříž
Prosím o vysvětlení a vrácení peněz, diky
|
Tweet |
Společnost má povinnost při uzavření smlouvy informovat spotřebitele o ceně poskytované služby, případně o způsobu jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků. Pokud tak neučiní, jedná se o nekalou obchodní praktiku, která je zakázaná. Pokud byl spotřebitel uveden společností v omyl o podstatné skutečnosti (informací o ceně), mohl by také namítat neplatnost smlouvy.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud však spotřebitel vyslovil souhlas s podmínkami služby, nemůže se domáhat vrácení peněžních prostředků. Dle informací uvedených na webových stránkách společnosti (https://badoo.com/help/?section=25) je možné automatické platby ukončit prostřednictvím nastavení v profilu zákazníka.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.