Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, mám v pronájmu TVbox od této firmy . Letos jsem u nich již 3 rokem a od prvého začátku mám tvbox pronajat. Komunikoval jsem s nima a žádal je o vyměnu starého za nový jelikož ho mám v pronájmu . Lepší tv zareagovalo že nic takového nedělají . Kouknul jsem do smlouvy a ve smlouvě je o TVboxu pouze to že
5.1.2. Lepší.tv box je samostatné zařízení o technické specifikaci
uvedené na Webu, běžící na operačním systému Android.
Specifikace co mám doma neodpovídají tomu co mě firma pronajímá .
Pronájem TVboxu
Výměna starého produktu za nový .
|
Tweet |
Pokud telekomunikační koncové zařízení nemá vlastnosti, na nichž se strany ve smlouvě o nájmu takového zařízení dohodly, domníváme se, že jde o vadu pronajímané věci. Oznámí-li nájemce řádně a včas (tzn. do šesti měsíců ode dne, kdy se o této vadě dozvěděl nebo dozvědět mohl) pronajímateli vadu věci, kterou může pronajímatel odstranit, a neodstraní-li pronajímatel vadu bez zbytečného odkladu, takže nájemce může věc užívat jen s obtížemi, má nájemce právo na přiměřenou slevu z nájemného. To vyplývá z § 2208 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Pokud navíc telekomunikační koncové zařízení není z tohoto důvodu způsobilé pro přijímání signálu, a spotřebiteli proto není v odpovídající kvalitě poskytována sjednaná služba, jedná se závadu na straně společnosti. Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. jedná se o vadu na straně společnosti.
Dobrý den,
velmi rádi, Vám zařízení vyměníme, evidujete-li s ním jakékoliv technické potíže, které Vám znemožňují sledovat Lepší.TV.
Pořídil jste si "starší verzi" Lepšího TV boxu, jak sám informujete a to za cenu 99 Kč měsíčně. Smlouvu jste podepsal s tímto typem zařízení.
Napište nám tedy na e-mail podpora@lepsi.tv a popište nám prosím problematiku, kterou s Lepší.TV boxem evidujete a poté se na následné výměně jistě domluvíme.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.