Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V lednu jsem si zakoupila přes portál Zapakatel pobyt ve Vysokých Tatrách na 6 dnů(5nocí) pro 4 osoby za 11300Kč. K dnešnímu dni jsem pobyt neabsolvovala,vouchery mají platnost do konce roku.Nyní ale již nejdou zobrazit a tím také uplatnit. Napsala jsem na info@zapakatel.cz můj problém. Ti mě odkázali na info@branaslev.cz, kde jsem také napsala. Ti ovšem nereagují.
Vzhledem k tomu, že nemám šanci voucher uplatnit, žádám vrácení celé částky.
Vysoké Tatry
Žádám vrácení celé částky.
|
Tweet |
Na společnost Spojka Group s.r.o. byl podán insolvenční návrh (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=aa924b73-cebb-4f75-b4ee-24e069954127). Doporučujeme spotřebitelce, aby svou pohledávku přihlásila do insolvenčního řízení. Činí se tak u soudu, u kterého je podán insolvenční návrh.
Zde je možné stáhnout formulář pro přihlášení pohledávky i s pokyny pro jeho vyplnění: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR
Vzhledem ke skutečnosti, že byl podán insolvenčí návrh a společnost nevyužila možnosti reakce na stížnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.