Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.9 na čerpací stanici v Ostravě Porubě. Opavská číslo čerpací stanice 0665 obsluha vydala o 100kc méně zpětně už peníze nedostanu ale přijde mi to jako vrchol. Konkrétně paní M.! Dal jsem 1000 Kč v hotovosti s tím že chci nabít 900 Kč na kartu tank eazy, obsluha nedala 100kc zpět. Prosím naučte svou obsluhu počítat a ne okrádat lidi. Když jsem na pumpu chtěl zavolat s tím jestli to vyřešíme telefon je nedostupný, proto se obracím zde.
Špatně vydané peníze při dobíjení karty tank eazy
Naučit prodavačky počítat, v ideálním případě vrátit 100kc ale v to ani ne doufám. Váš dříve spokojený stály zákazník.
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování u pokladny a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu. Nesprávné vyúčtování je však vhodné reklamovat ihned, v opačném případě je složité prokázat, jakou bankovkou spotřebitel platil a kolik bylo vráceno. Prokázáním se rozumí nade vší pochybnost.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.