Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,mám takový problém. Začali jste reklamovat magnetky s velkou mapou. Co si budem povídat,neni mapa zrovna nejlevnější. Když si ji zakoupite,aby měli vnoučata radost,tak mi pracovnice Kauflandu sdělí,že akce skončila,magnetky nejsou a ani už nebudou. Nemyslím si,že nejsem jediná,nikdo je nemůže brát každý den,ale během takové krátké chvilky se opravdu nedá nasbírat mnoho. Žádná akce takovéhoto rázu netrvala takovou chvilecku. Takže velké zklamání v dětských očích a k tomu tak drahá mapa v podstatě k ničemu. Fakt docela síla.
Nedostatek zboží pro poučení a velkou radost děti. Teď už jen zklamani
Opět uvést do prodeje očekávané zboží na mnohem delší dobu,aby vše splnilo očekávané. Ne jen zklamani a oči pro pláč.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.