Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
V lídlu mají konzervy s cenovkou 6,60.- A svítí jim tam logo 4+2 zdrama. Cena a akde 4+2 je vidět aby si toho zákazník všimnul..Ale pozor asi je to marketingový tah od lidla.Protže potom je tam maléma písmenkama napsáno, že cena 6,6 je když si koupíte 6ks..
Za tyhle praktiky bych dal lidlu pokutu milion..
Proč tam nemá naspáno lídl jako je ta cenovka co je vidět že je to při koupi 6Ks proč tam je jen zvyrazněna cena a akce 4+2 zdarma??
neklaá praktika od lidlu...!!!
Když vidím cenu 6,6.-Kč a vedle je taky zvýrazněna akce 4+2 zdarma , tak zákazník pochopí, že když si koupí 4ks po 6,6.-Kč tak má další 2ks zdarma..A né že tam bude malým číslem dodatek(není tak zvýrazněno jako cena a akce), že ta cena je jen, při zakoupení 6ks..
To tam můžou mít cenu normální 9,9.-Kč 4+2 zdarma a je to přehlednější...
Akce kočičí konzerva 6,6.- 4+2 zdarma
Vrate všem zákazníku peníze které Vám nepatří a příště zvyrazněte i ten dodatek!!!
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den, pane Nováku,
děkujeme za zpětnou vazbu, kterou předáme odpovědným kolegům.
Přejeme pokud možno hezký den
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.