Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#45234Konzerva pro kočky 4+2 zdarma 6,60.-Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2020, před 4 lety

Alda Novák

Znění stížnosti

V lídlu mají konzervy s cenovkou 6,60.- A svítí jim tam logo 4+2 zdrama. Cena a akde 4+2 je vidět aby si toho zákazník všimnul..Ale pozor asi je to marketingový tah od lidla.Protže potom je tam maléma písmenkama napsáno, že cena 6,6 je když si koupíte 6ks..

Za tyhle praktiky bych dal lidlu pokutu milion..

Proč tam nemá naspáno lídl jako je ta cenovka co je vidět že je to při koupi 6Ks proč tam je jen zvyrazněna cena a akce 4+2 zdarma??

neklaá praktika od lidlu...!!!

Když vidím cenu 6,6.-Kč a vedle je taky zvýrazněna akce 4+2 zdarma , tak zákazník pochopí, že když si koupí 4ks po 6,6.-Kč tak má další 2ks zdarma..A né že tam bude malým číslem dodatek(není tak zvýrazněno jako cena a akce), že ta cena je jen, při zakoupení 6ks..

To tam můžou mít cenu normální 9,9.-Kč 4+2 zdarma a je to přehlednější...


Produkt

Akce kočičí konzerva 6,6.- 4+2 zdarma


Požadované řešení

Vrate všem zákazníku peníze které Vám nepatří a příště zvyrazněte i ten dodatek!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2020 10:32, před 4 lety

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.9.2020 16:06, před 4 lety

Dobrý den, pane Nováku,
děkujeme za zpětnou vazbu, kterou předáme odpovědným kolegům.

Přejeme pokud možno hezký den
S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2020 14:18, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2020 20:38, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.