Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, 23.01.20jsem synovi u vas objednala boty, pladba 1247 Kč proběhla předem, č. obj.2201724,bohužel do dnešního dne nam boty nedorazily, několikrát jsem Vám psala email s prosbou o vrácení castky na účet,o boty už zájem nemáme, museli jsme pořídit jiné,do dnešního dne jsem se odpovědi nedočkala,před pár lety mi zemřel manžel, se synem žijeme sami, poprvé jsem se rozhodla synovi koupit tak drahé boty a nemáme nic, pro nás je to velká částka,moc vás prosím o vrácení peněz,predem děkuji za kladné vyřízení.
Pánské stylo211vé sneaers DeeruptAF1, Black, vel. 43
Prosíme o vrácení peněz, bohužel už jsme boty museli zakoupit jiné, děkuji.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.