Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Bohužel, nechat se vyřadit z databáze odběratele OmegaMarine Forte+ je složité. Odebrala jsem celoroční zásilku, ale do budoucna už nehodlám dále nic objednávat. Prosím, vyřaďte MÉ OSOBNÍ ÚDAJE Z DATABÁZE a na můj mail mi podvrďte, že se tak stalo.
Kazi Jůzová, 28. září 2020
Vyřaďte mé osobní údaje vč. čísla telefonu z databáze (možná jsou vedeny pod č. NMP-C19028) a na můj mail mi potvrďte, že se tak stalo.
|
Tweet |
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR.
Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Vážená paní Jůzová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Dovolte mi Vás informovat, že pravidelné zasílání produktu OmegaMarine Forte+ bylo k dnešnímu dni ukončeno. Následující roční zásilku od nás již neobdržíte. Ráda bych Vás také informovala, že Vaše zákaznická karta byla zablokována a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Na Vaši žádost zasíláme potvrzení také na Vaši emailovou adresu.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.