Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zakoupila jsem převodem na jejich účet Čes. Spoř. lednici za 18 648 Kč, fakturu vystavil prý L. A, nebyla dodána, web nefunguje, nikdo nekomunikuje. Nahlásila jsem policii, ale nemám dojem, že by mi to nějak pomohlo… Budu doufat v nějaké řešení. Děkuji SAM
Samsung RSA1UTMG1 americká lednice
všechny chytré rady typu "nikdy neposílej peníze předem" už znám, ráda bych věděla, že je šance dopadnout zloděje :-)
|
Tweet |
Vzhledem k počtu stížností lze usuzovat na záměrné jednání společnosti. V takovém případě by smlouva mohla být shledána neplatnou. Přesto z důvodů předběžné opatrnosti doporučujeme spotřebitelům, aby od smlouvy odstoupili. Odstoupit od smlouvy lze poté, kdy prodávající nesplní povinnost dodat zboží v dodatečné lhůtě, která může poskytnuta i mlčky. Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a prodávajícímu vznikne povinnost vrátit zaplacené finanční prostředky. Jedná se o soukromoprávní postup.
Z pohledu trestněprávní odpovědnosti, může být naplněna skutková podstata tresného činu podvodu, proto doporučujeme spotřebitelům i podání trestního oznámení. Oznámení je možné podat Policii ČR nebo státnímu zastupitelství. V případě, že bude se subjektem zahájeno trestní řízení, spotřebitelé mohou požadovat náhradu škody v tzv. adhézním řízení, které je vedeno v rámci řízení trestního.
Společnost LERAS Trade a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.