Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#45244Nevyřízená smlouva

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2020, před 4 lety

Karel Pavelka

Znění stížnosti

Dobrý den.Asi před třemi měsíci jsem odešel od T.M a přešel jsem k Vodafonu.V místě Arkády Pankrác, kde byla domluvena částka 798 kč . Na místě Arkády jsem byl nejméně 3x protože mi neustále chodí částka na 1680kč.Ted to bohužel nemohu vyřidit , nejsem v Praze.Upozornuji, že dnes 28.9.2020 byla odeslána částka 798 kč jak bylo dohodnuto. budeli se toto neustále opakovat, budu nucen najít jineho operátora.Děkuji za kladné vyřízení, S pozdravem Pavelka


Požadované řešení

5ešení vidím v tom , že někdo uvedene konečně smlouvu do správného stavu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2020 18:03, před 4 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2020 13:11, před 4 lety

Dobrý den, pane Pavelko,

rádi celou situaci prověříme a zkontrolujeme účtování služeb. Abychom se na to mohli podívat, napište nám prosím přes kontaktní formulář na https://tam.je/dotazdtest.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.10.2020 17:14, před 4 lety


Karel Pavelka

Dobrý den,paní Bakerová.Zatím je Vše v pořádku, Připomínku jsem Vám už napsal.Ted teda čekám na příští platbu, jestli se toto nebude zase opakovat.Já platím v termínu a pravidelně.Děkuji za kladné vyřízení.|Pavelka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2020 11:56, před 4 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.