Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den.Asi před třemi měsíci jsem odešel od T.M a přešel jsem k Vodafonu.V místě Arkády Pankrác, kde byla domluvena částka 798 kč . Na místě Arkády jsem byl nejméně 3x protože mi neustále chodí částka na 1680kč.Ted to bohužel nemohu vyřidit , nejsem v Praze.Upozornuji, že dnes 28.9.2020 byla odeslána částka 798 kč jak bylo dohodnuto. budeli se toto neustále opakovat, budu nucen najít jineho operátora.Děkuji za kladné vyřízení, S pozdravem Pavelka
5ešení vidím v tom , že někdo uvedene konečně smlouvu do správného stavu
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Pavelko,
rádi celou situaci prověříme a zkontrolujeme účtování služeb. Abychom se na to mohli podívat, napište nám prosím přes kontaktní formulář na https://tam.je/dotazdtest.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Dobrý den,paní Bakerová.Zatím je Vše v pořádku, Připomínku jsem Vám už napsal.Ted teda čekám na příští platbu, jestli se toto nebude zase opakovat.Já platím v termínu a pravidelně.Děkuji za kladné vyřízení.|Pavelka
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.