Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 28.9.2020 mi aplikace České dráhy ukazovala zpoždění vlaku R882 z Otrokovic do Prahy (odjezd 17:55) přes 15 minut. Vlak měl ale zpoždění mnohem menší, a tedy nám ujel (i když už jsme v Otrokovicích čekali o dvacet minut dřív, ale důvěřovali jsme aplikaci). Jízdenku jsem tedy zrušil, aplikace storno akceptovala a jízdenku mi zneplatnila. Následně jsem zaplatil ihned za vlak další. Poté mi ale došel e-mail, že na vrácení nemám nárok. Samozřejmě už jsem druhou zakoupenou jízdenku vrátit nemohl. Ptám se tedy, proč se zneplatnila první jízdenka, když jsem neměl nárok na vrácení? Mohl jsem si dokoupit pouze místenky a neplatit znovu celý vlak (nebo mi to neměla aplikace vůbec dovolit).
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Kód transakce původní jízdenky ZBWHT2
Vrácení peněz nebo alespoň voucher.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.