Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
mnohokrát jsem v prodejnách Humanic nakupovala a vždy k mé spokojenosti. Bohužel tentokrát se přihodilo,že jsem reklamovala zakoupenou zimní koženou obuv,zakoupenou 10.11.2012 v prodejně Olympia Teplice za 1 799,- Kč,na které se udělaly kolem obou špiček v délce asi 10 cm a šířce cca 1,5 cm vybledlé pruhy s vystouplým ohraničením. Závadu jsem zjistila asi v únoru 2014,ale nemohla jsem najít paragon.Jedná se o boty uvnitř s kožíškem, tak že bych je stejně jindy než v zimě nenosila. Paragon jsem našla až koncem letošního srpna a hned jsem jela boty reklamovat.Při reklamaci jsem uvedla, že obuv jsem pravidelně ošetřovala i impregnovala, což považuji za samozřejmost.I tak do bot zatéká.Toto prodávající uvedla do rekl.protokolu a dále uvedla vadu-vystouplé zpevnění špiček.Reklamace podána 2.9.2014, 27.9.2014 jsem dostala sms zprávu, že je zamítnuta.V protokolu je uvedeno, že sms mi poslali 26.9.2014. 28.9.2014 jsem jela na prodejnu.Důvod neuznání reklamace-obuv byla evidentně nedostatečně ošetřovaná.Mapy na vrchovém materiálu jsou způsobené provlhnutím,případně působením posypových materiálů.Tímto MOHLO dojít k poškození materiálu a následnému pronikání vlhkosti do obuvi.Reklamaci hodnotím jako neoprávněnou.V zápisu o reklamaci prodávající neuvádí jaký způsob reklamace požaduji-oprava,výměna...Bylo mi řečeno, že k vystoupnutí zpevnění špiček ASI došlo vlhkostí.
Chtěla bych odstoupit od smlouvy, protože obuv, ve které mám mokro, nesplňuje mnou požadovaný účel nákupu.
Děkuji Iva Hrabáková
Dámská kotníčková obuv Reiker
Chci odstoupit od smlouvy - obuv nesplňuje účel.
|
Tweet |
Nepřísluší nám posuzovat oprávěnost reklamace, to může činit pouze specialista v daném oboru. Zamítl-li prodávající reklamaci po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o vadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. Nevystavení řádného reklamačního protokolu je správním deliktem, který může být sankcionován ze strany České obchodní inspekce.
Společnost HUMANIC CZ spol. s r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.