Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45250těžké otevírání dveří

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

50 minut 15 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2020, před 4 lety

Zdena Poláková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes jsem jela vlakem v 11.10 do Chocerad za dcerou. Je mi 66 let a asi
nemám dostatečnou sílu na to, abych v zastávce otevřela vlakové dveře.
Jela jsem vlakem č.9215 a ten měl na obou protilehlých dveřích madla,
kterými jsem se snažila dveře rychle otevřít, to mi nešlo....až po chvíli
se mi podařilo jednu půlku dveří pootevřít a tak jsem rychle vystupovala,
protože jsem měla strach, že se vlak rozjede.
Pak jsem ze zoufalství mačkala knoflík na pravé straně-zavírání dveří.
Protože jsem neměla dostatečnou sílu otevřít celé dveře, tak při výstupu mi to zachytilo mezi dveře kabelu, kterou jsem měla přes rameno.....snažila jsem se kabelku rychle vytrhnout ze sevření dveří, neboť jsem rozhodně nechtěla být vláčena vlakem, který se rozjede.
Nakonec se dveře pootevřely a já vytáhla kabelu ale pro červený deštník jsem se již neodvážila sáhnout, neboť jsem si představila, jak mi dveře skřípnou ruku a já povlaju za vlakem. Možná si řeknete, stará bába....., ale neumím si představit třeba svoji maminku
a i takoví lidé cestují, jak ti tuto situaci řeší.....
Budu ráda za jakoukoli informaci, jak mám příště postupovat, abych
vystoupení z vlaku zvládla s klidem a bez ztráty deštníku.
Děkuji.S pozdravem Zdena Poláková


Produkt

vlak č.9215 , špatné ovládání dveří


Požadované řešení

Nechci už nikdy zažít podobnou zkušenost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2020 22:03, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.