Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 27.9.2020 jsme zakoupili v prodejně Geco Kopřivnice v Tesco 2kartony,tj.400 kusů cigaret značky Winston.K tomu jsme měli dostat dárek República rum, ke každému kartonu jedna láhev, dle reklamy, kterou deklaruje prodejna. Naše zklamání přišlo, když nám prodavačka arogantně sdělila, že dárek již není.Chtel bych dodat, že se nám to stalo již vícekrát.Odchazeli jsme jako zklámání zákazníci, který podotýkám v měsíčním objemu tam necháme 8000 korun.Radi bychom jsme věděli, jaká je pravda kolem těch dárků...Ale rozhodně taková neprofesionální přístup a arogance co jsme zažili ze strany prodavačky nepatří mezi slušné lidí.
Dodání dárků
|
Tweet |
Lákání spotřebitelů na zvýhodněný prodej zboží, jehož výhoda spočívá právě v tom, že spotřebitel obdrží dar, který však prodejce není schopen poskytnout, by mohla být posouzena jako nekalá obchodní praktika. Tak lze kvalifikovat jednání, které je rozporu s požadavky odborné péče a podstatně narušuje nebo je způsobilé podstatně narušit ekonomické chování spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.