Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#45252Pokuta za pozdní vrácení modemu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2020, před 4 lety

Nela Kroščenová

Znění stížnosti

Dobry den, v březnu jsem kvůli stěhování byla nucena ukončit smlouvu se společností UPC.Paní mi přes telefon řekla, ať odstoupení od smlouvy pošlu e-mailem. Do června mi chodilo stále vyúčtování, i když mi řekli, že je smlouva ukončena. Nicméně jsem to znovu řešila a tak mi řekli, že díky nouzového stavu udělají výjimku a smlouvu mi zruší k 10.dubnu. Poté mi naúčtovali pokutu ve výši 4000,- za to, že jsem jim modem neposlala včas. Několikrát jsem psala mail, že jsem modem už vrátila, a ať pokutu zruší, protože ani jejich jednání nebylo vhodné. Na to mi napsali, že jsem byla upozorněna, a že ať tedy obratem zaplatím na jejich účet pokutu.


Požadované řešení

Stornovaní pokuty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2020 08:32, před 4 lety

Je-li věc (modem) ve vlastnictví společnosti, je spotřebitelka povinna tuto věc na výzvu společnosti vrátit. Žádá-li společnost zaplacení poplatku, musí prokázat, že na něj má nárok. Pokud je ujednání o smluvní pokutě pouze součástí obchodních podmínek, tak je ve vztahu ke spotřebiteli překvapivé a pro něj neúčinné.

Pokud spotřebitel s poplatkem nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učinil-li tak, ale reklamace byla společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2020 13:36, před 4 lety

Dobrý den, paní Kroščenová,

zařízení, které poskytujeme do pronájmu, je zapotřebí vrátit do 14 dnů od ukončení smlouvy. Tuto informaci uvádíme ve Všeobecných podmínkách, které najdete na https://www.upc.cz/pdf/pece-o-zakazniky/dokumenty/VOP_UPC.pdf, a také na ni zákazníky upozorňujeme e-mailem.

Pokud přesto nesouhlasíte s naúčtováním pokuty za včasné nevrácení zařízení, máte možnost záležitost reklamovat například prostřednictvím e-mailu na poradime@vodafone.com.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.10.2020 16:38, před 4 lety


Nela Kroščenová

Přes tuto e-mailovou stránku jsem to už řešila a bylo mi to zamítnuto.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2020 14:51, před 4 lety

Dobrý den, paní Kroščenová,

pokud už jste tuto záležitost řešila reklamací, která ale byla zamítnuta, jedná se o naše konečné rozhodnutí. Je mi to líto, ale v tom případě Vám nemůžeme vyjít vstříc.

S přátelským pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.10.2020 15:12, před 4 lety


Nela Kroščenová

Hodnocení: