Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, v březnu jsem kvůli stěhování byla nucena ukončit smlouvu se společností UPC.Paní mi přes telefon řekla, ať odstoupení od smlouvy pošlu e-mailem. Do června mi chodilo stále vyúčtování, i když mi řekli, že je smlouva ukončena. Nicméně jsem to znovu řešila a tak mi řekli, že díky nouzového stavu udělají výjimku a smlouvu mi zruší k 10.dubnu. Poté mi naúčtovali pokutu ve výši 4000,- za to, že jsem jim modem neposlala včas. Několikrát jsem psala mail, že jsem modem už vrátila, a ať pokutu zruší, protože ani jejich jednání nebylo vhodné. Na to mi napsali, že jsem byla upozorněna, a že ať tedy obratem zaplatím na jejich účet pokutu.
Stornovaní pokuty
|
Tweet |
Je-li věc (modem) ve vlastnictví společnosti, je spotřebitelka povinna tuto věc na výzvu společnosti vrátit. Žádá-li společnost zaplacení poplatku, musí prokázat, že na něj má nárok. Pokud je ujednání o smluvní pokutě pouze součástí obchodních podmínek, tak je ve vztahu ke spotřebiteli překvapivé a pro něj neúčinné.
Pokud spotřebitel s poplatkem nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učinil-li tak, ale reklamace byla společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.
Dobrý den, paní Kroščenová,
zařízení, které poskytujeme do pronájmu, je zapotřebí vrátit do 14 dnů od ukončení smlouvy. Tuto informaci uvádíme ve Všeobecných podmínkách, které najdete na https://www.upc.cz/pdf/pece-o-zakazniky/dokumenty/VOP_UPC.pdf, a také na ni zákazníky upozorňujeme e-mailem.
Pokud přesto nesouhlasíte s naúčtováním pokuty za včasné nevrácení zařízení, máte možnost záležitost reklamovat například prostřednictvím e-mailu na poradime@vodafone.com.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Přes tuto e-mailovou stránku jsem to už řešila a bylo mi to zamítnuto.
Dobrý den, paní Kroščenová,
pokud už jste tuto záležitost řešila reklamací, která ale byla zamítnuta, jedná se o naše konečné rozhodnutí. Je mi to líto, ale v tom případě Vám nemůžeme vyjít vstříc.
S přátelským pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Hodnocení: