Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45257Upomienka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2020, před 4 lety

Jozef Čagala

Znění stížnosti

Nezaplatené faktúra č. 5099155,datum vystavenia faktúry 23.1.2020,cislo predplatného 105845. Faktúra bola uhradená 12.2.2020 bankovým prevodom, takže doklad samozrejme mám. Po zaslaní mailovej schránky vám rád kópiu prepošlem.


Produkt

Classic underwear Lx2


Požadované řešení

Zrušiť upomienku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2020 13:44, před 4 lety

Byla-li již faktura zaplacena, je vhodné o tom informovat přímo společnost (kontaktní údaje je možné vyhledat na webové adrese www.westerfield.ch/contact.html). Spotřebitel může společnost rovněž požádat o vystavení potvrzení o zaplacení dluhu (kvitanci). Takové potvrzení slouží jako důkaz, že dluh zanikl.

Pro korespondenci se společností lze využít adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to nejlépe doporučeně s dodejkou a uchovat si kopii dopisu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2020 11:27, před 4 lety

Spotřebitel nám sdělil, že se mu problém již podařilo vyřešit. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.