Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, obracím se na vás se zamítnutou reklamací kocarku. 3.5.2019 jsem kupovala dvojkombinaci kočárku moon Solitaire Fishbone za 25000. Nejdříve jsem používala hlubokou korbičku s ní problém nebyl, ale při přechodu na sportovní verzi, kterou používám od letošního května ano. Černá barva po krátkem používání úplně zhnedla jak na kocarku tak i konstrukci košíku. Šedý potah na ležící straně zežloutnul. Na vnitřní straně boudy je od slunce vypálený pruh. Kočárek byl běžně používán, nijak extrémně vystavován slunci.
Webkocarky od kterých jsem kočárek koupila podali reklamaci na výrobce.
Reklamace mi byla bohužel zamítnuta z toho důvodu že se reklama na vyblednutí nevztahuje.
Moon Solitaire 2018 DEGRADEE FISHBONE
Chtěla bych vyměnit sportovní verzi.
|
Tweet |
Uplatnit práva z vadného plnění není možné, pokud je vadou opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Pokud však vytýkaná vada nesouvisí s opotřebením věci, je za tuto vadu odpovědný prodávající.
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.