Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Řidič(mobil 607 504 869) mi řekl, že už po třetí mi balíček doručovat nebude, že balíček vrací odesilateli. Přitom např. u České pošty v případě nevyzvednutí zásilky je zásilka na poště uložená 14 dní. Když jsem mu dnes ráno volal tak mi řekl, že už balíček v autě nemá, a že mám volat infolinku. Služba PPL opravdu fakt super. Jsou to jedničky.
řidič(mobil 607 504 869)
Chtěl bych ještě jednou na třetí pokus ať mi doručí zásilku.
|
Tweet |
Z obsahu stížnosti nevyplývá, zda došlo při poskytování služby k pochybení na straně spotřebitele, nebo na straně společnosti. Ohledně pochybení na straně společnosti platí, že pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Ohledně pochybení na straně spotřebitele platí, že společnost PPL CZ s.r.o. zpravidla zásilku po neúspěšném dodání předá nejbližšímu tzv. parcelshopu, kde si ji spotřebitel může na vlastní náklady a odpovědnost vyzvednout.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.