Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#45273Doručování zásilky ve špatný čas

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2020, před 4 lety

Martin Preč

Znění stížnosti

Řidič(mobil 607 504 869) mi řekl, že už po třetí mi balíček doručovat nebude, že balíček vrací odesilateli. Přitom např. u České pošty v případě nevyzvednutí zásilky je zásilka na poště uložená 14 dní. Když jsem mu dnes ráno volal tak mi řekl, že už balíček v autě nemá, a že mám volat infolinku. Služba PPL opravdu fakt super. Jsou to jedničky.


Produkt

řidič(mobil 607 504 869)


Požadované řešení

Chtěl bych ještě jednou na třetí pokus ať mi doručí zásilku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2020 18:08, před 4 lety

Z obsahu stížnosti nevyplývá, zda došlo při poskytování služby k pochybení na straně spotřebitele, nebo na straně společnosti. Ohledně pochybení na straně společnosti platí, že pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Ohledně pochybení na straně spotřebitele platí, že společnost PPL CZ s.r.o. zpravidla zásilku po neúspěšném dodání předá nejbližšímu tzv. parcelshopu, kde si ji spotřebitel může na vlastní náklady a odpovědnost vyzvednout.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2020 22:20, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.