Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#45277Koncici smlouva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2020, před 4 lety

Miroslava Skalkova

Znění stížnosti

Chtela bych se zeptat. koncila me smlouva, nepodepisovala sem zadne prodlouzeni, nic. odstehovala sem se. chcou pome zaplatit za demontaz elektromeru, co tam porad je a dalsi veci. strasne u cezu se to stat nemuze


Produkt

Comfor energy


Požadované řešení

Muzete mi nato odpovedet dekuji jeste me date do vymahani


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2020 18:40, před 4 lety

V případě, že dochází k ukončení smluvního vztahu, zpravidla je i demontován elektroměr. Pokud jde o poplatek za provedení této demontáže platí, že ujednání o ceně za tento úkon musí být obsaženo ve smlouvě nebo v řádně inkorporovaných obchodních podmínkách.

Nebyla-li cena za tento úkon dopředu sjednána, domníváme se, že spotřebitelka není zásadně povinna takovýto zvláštní poplatek hradit.

Spotřebitel má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, pokud nedojde ke smírnému vyřešení stížnosti touto formou. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2021 14:31, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.