Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chtela bych se zeptat. koncila me smlouva, nepodepisovala sem zadne prodlouzeni, nic. odstehovala sem se. chcou pome zaplatit za demontaz elektromeru, co tam porad je a dalsi veci. strasne u cezu se to stat nemuze
Comfor energy
Muzete mi nato odpovedet dekuji jeste me date do vymahani
|
Tweet |
V případě, že dochází k ukončení smluvního vztahu, zpravidla je i demontován elektroměr. Pokud jde o poplatek za provedení této demontáže platí, že ujednání o ceně za tento úkon musí být obsaženo ve smlouvě nebo v řádně inkorporovaných obchodních podmínkách.
Nebyla-li cena za tento úkon dopředu sjednána, domníváme se, že spotřebitelka není zásadně povinna takovýto zvláštní poplatek hradit.
Spotřebitel má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, pokud nedojde ke smírnému vyřešení stížnosti touto formou. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.