Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dne 2.9.2013 jsem v prodejně Deichnann-Hodonín zakoupila svému synovi sportovní,celoroční boty zn.Adidas.cena botů byla vysoká,jednalo se o 1799Kč.Předpokládala jsem tedy že kupuju boty opravdu kvalitní.Syn boty nosil poměrně krátkou dobu,cca 3 měsíce.Když chtěl nyní boty opět začít nosit,zjistil,že jsou v podráže díry a že jsou podešve prodrané.Hned druhý den,tedy 1.10., jsem šla boty reklamovat.Paní prodavačka mou reklamaci zamítla se slovy,že jsem měla přijít dřív,ihned když se vada začala projevovat.Prý kdybych přišla ihned,reklamace by mi byla uznána.Já ale přišla ihned,jak jsem závadu zjistila!Na můj dotaz,že před rokem jsem jedny boty reklamovala,a to se stejnou vadou,a že mé reklamaci bylo vyhověno, mi bylo řečeno že je nový reklamační řád,a že se mám obrátit na soudního znalce.Jsem z toho velmi překvapená.nemám čas,ani peníze na soudního znalce.Očekávla bych že když si koupím tak drahé boty,navíc tak kvalitní značky,a budu používat spray na obuv,který mi byl doporučený,že vydrží déle jak 3 měsíce.
A navíc jsem boty kupovala před rokem,a to platil přece starý reklamační řád.Nejspíš tomu teday nerozumím.Každopádně už u Deichmanna nebudu nakupovat,chce se vyvarovat dalším nepříjemným reklamacím.Ročně jsem v této prodejně kupovala boty za cca 10000kč,a je-li tohle obchodní tah prodejny,že se lidem co tři měsíce boty rozpadnou a přijdou si koupit nové,tak si raději najdu jinou prodejnu.
1 7165692/10,5 adidas pánská sportovní obu
vrácení peněz,tedy 1799 kč
|
Tweet |
Reklamace se vždy posuzuje z hlediska existence vady. Tedy prodávající má povinnost posoudit, zda je reklamovaná skutečnost vadou, se kterou zákon spojuje práva z vadného plnění. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení a mechanické poškození.
Skutečnost, že spotřebitel používal obuv i po objevení vady, by ho nezbavila automaticky práva z vadného plnění, ale pokud by v důsledku následného užívání došlo k značnému rozšíření závady, přicházela by do úvahy jeho spoluúčast, případně zamítnutí reklamace (dle intenzity poškození).
Zamítl-li prodávající reklamaci po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážená paní Tinková,
děkujeme za Váš podnět i za zpětnou vazbu, je pro nás velice důležitá.
Vámi popisovaná záležitost nás velice mrzí. Věřte, že spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě, proto necháme celou záležitost prověřit oblastní vedoucí prodeje, která je přímou nadřízenou dané prodejny Deichmann v Hodoníně.
Pro usnadnění celé komunikace Vás prosíme o sdělení kontaktu na Vás (e-mail či telefonní číslo) na náš e-mail service-cz@deichmann.com.
Předem děkujeme za Váš kontakt.
S přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým
Vážená paní Tinková,
děkujeme za Váš e-mail i za zaslání kontaktních údajů.
Jak jsme Vás již informovali prostřednictvím internetových stránek společnosti dTest, celou záležitost jsme nechali prověřit oblastní vedoucí prodeje dané prodejny Deichmann v Hodoníně.
Dostavte se proto, prosím, s originálním dokladem o zakoupení dané obuvi na prodejnu Deichmann v Hodoníně, kde Vám bude nabídnuta buď výměna daného zboží, vrácení kupní ceny daného zboží, nebo si můžete vybrat jiné zboží, či nechat vystavit dárkovou kartu - obojí v hodnotě reklamované obuvi.
Personál prodejny je o této skutečnosti informován.
Hodnocení: