Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Kontaktoval jsem se vůz : https://www.aaaauto.cz/cz/skoda-superb/car.html?id=357218239#make=109&model=994&ymin=2016&ymax=2021&equipment%5B0%5D=LI&sort%5B0%5D=4&sort%5B1%5D=0
Škoda Superb, 2017
69 402 km
Style +
400 000 kč s DPH
Odmítali mi dat VIN kod, ze je auto v nezavazne rezervaci (tuhle muze udelat na webu kdokoliv kdy chce), chteli mi nacpat jiny o 70tis darzsi vuz. Po nalehani o VIN kod, se pani odmlcela a pak mi zdelila ze se auto najednou prodalo.
Nemely by se na webu objevovat falešná auta a u kazdeho auta by mel byt verejny VIN kod.
|
Tweet |
Způsob nabízení produktů se zpravidla řídí interními pravidly společnosti, která ovšem musí být v souladu se zákonnými požadavky, zejm. s ustanoveními sloužícími k ochraně spotřebitele jakožto slabší smluvní strany, od nichž se nelze smluvně odchýlit.
Pokud se tedy v řešené věci nejednalo o závaznou nabídku, jejíž bezvýhradná akceptace by měla za následek vznik závazku, ze kterého by stranám vyplývaly práva a povinnosti, ale jednalo se pouze o nezávaznou rezervaci, patrně nedošlo k jednání, které by nebylo v souladu se zákonem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Zikmunde,
Vaši záležitost jsem předala kolegům z oddělení businessu k prověření. Mám informaci, že se kolegové Vaší stížností zabývali, a že Vás následně kontaktovali s vysvětlením a nabídkou součinnosti při výběru jiného vozu.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.