Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#4529Pultový prodej-dlouhá čekací doba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2014, před 10 lety

Edita Válková

Znění stížnosti

Dobrý den,

nová pobočka Kauflandu v Otrokovicích je opravdu příšerná. Není den kdy by tam někdo něco neřešil. Já už si tam byla stěžovat minimálně 10x. Dnes jsem ale opravdu byla vytočena. Všude probíhá pultový prodej se salámy a sýry normálně, kromě zde. Nejdříve si člověk vystojí frontu na sýr a pak na uzeniny. Občas se stane, že obsluha si raději krájí sýry či uzeniny než aby obsloužily frontu(člověk tam pak stráví třeba půl hodiny). Možná by tam mohli přibrat personál. Dnes jsem to po 15minutách u sýru vzdala a zajela si koupit jinam včetně uzeniny. Před měsícem jsem zase řešila, že u balené vody byla uvedena jiná cena než za kterou mi to prodavačka naúčtovala. Řešila jsem na informacích a dostala teda vyplacený rozdíl zpět s omluvou. Mě ale nebaví pořád něco s nimi řešit. Předemnou stál pán, který taky řešil chybně označenou cenu. S cenami mají asi největší problém a nepřipadá mi jako řešení psát stížnosti na informacích a dostat ještě penízek na košík s omluvou. Mám ráda tento řetězec a byla jsem nadšená, že nemusím jezdit až do Zlína, ale teď raději jezdím zase do Zlína. Tam alespoň vše funguje. Možná by nebylo špatné, kdyby se v Otrokovicích pár věcí změnilo.


Produkt

pultový prodej, chybně uvedené ceny zboží


Požadované řešení

Vyměnit nebo přijmout další personál k pultovému prodeji a ještě domluvit zaměstnancům, aby se netvářili jako byste je obtěžovali. Kdyby byly sýry a uzeniny balené, nemusel by se člověk doprošovat. A řešení k cenám, tato pobočka obzvláště by si měla dávat větší pozor na ceny u zboží. Mě jako zákazníka unavuje chodit si stěžovat nebo vypisovat stížnosti na papír a pak vidět, že se nic nemění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2014 19:14, před 10 lety

Prodávající je povinen řádně označit zboží cenami. Označení zboží zejména nesmí vzbuzovat zdání, že je cena nižší, než ve skutečnosti. Spotřebitel se může s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti označování zboží cenami. ČOI může prodávajícímu uložit opatření k nápravě nebo pokutu.
Co se týká čekací doby u pultového prodeje, nejedná se o otázku právní, se kterou bychom mohli spotřebitelce pomoci. V tomto případě jde skutečně o interní nastavení fungování společnosti, která by samozřejmě měla mít zájem na spokojeném zákazníkovi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.10.2014 15:48, před 10 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 10:23, před 10 lety

Společnost nám sdělila, že spotřebitel nevyužil nabízené možnosti kontaktovat společnost přímo. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.