Společnost


Norbert Budig

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45292Nezaplacení částky po vrácení zboží v uznané reklamaci v termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2020, před 4 lety

Žaneta Hudriková

Znění stížnosti

Zakoupila jsem u firmy kamna. V únoru byla podána první reklamace ohledně rezavých plátů, nebyla dodržena lhůta 30 dnů na vyřízení reklamace. V květnu byly dodány nové plotny, které byly opět do měsíce reklamovány, vlhkost v baráku nebyla odborníkem zjištěna. Reklamace byla uznána s tím, že 25.9. mi budou zaslány peníze v plné výši 16 990 Kč. Snažila jsem se o smír mailem a dnes osobně vedoucí mne sdělil za přítomnosti svědka s úsměvem, že mi někdy peníze pošle. Proto se obracím na Vás s žádostí o pomoc.


Produkt

Vrácení peněz za reklamovaný sporák na tuhá paliva


Požadované řešení

Požadují vrácení peněz za oprávněnou a uznanou reklamace včetně procent z prodlení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.10.2020 11:38, před 4 lety

Pokud byla reklamace uznána jako oprávněná a spotřebitel odstoupil od smlouvy, zrušila se smlouva od počátku. Smluvní strany jsou následně povinny si vrátit poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2021 09:42, před 4 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.