Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
V roce 8/2019 jsem řádně ukončil smlouvu. Dokonce mi poslali e-mail, že smlouva je ukončená a V.I.P. členství zrušeno. Nyní po roce mi poslala kolekce@auerwittethiel.com e.mail že musím zaplatit 183,21EUR + 70EUR poplatky za právní náklady.
vyhrožují že pokud nebude zaplaceno, tak musí udělat donucovací prostředky nebo to předají k soudu.
Proč i když je smlouvu z jejich strany ukončená mě pořád terorizují?
Chci ať už to skončí. Co mám pro to udělat aby mi už dali pokoj?
Děkuji
Chci ať už to skončí. Co mám pro to udělat aby mi už dali pokoj?
Děkuji
|
Tweet |
Pokud spotřebitel smlouvu vypověděl, došlo k ukončení smluvního vztahu mezi ním a společností. Vypovězením smlouvy ztratila společnost právní důvod, na základě kterého mohla požadovat po spotřebitelovi zaplacení členského poplatku. Pokud získala společnost majetkový prospěch bez právního důvodu, bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Inkasní společnosti (resp. advokátní kanceláře) nemají vůči spotřebiteli žádná zvláštní oprávnění (nejde o soudní exekutory). Případné vymáhání pohledávky může nařídit jedině soud, přičemž doposud neevidujeme jediný případ, kdy by se společnost obrátila na soud.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.