Společnost


Ladislav Randák

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45304Doposud nevrácení peněz na účet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2020, před 4 lety

Jaromir Tauchman

Znění stížnosti

2.9.2020 jsem si objednal u nabytek-akat.cz obývací stěnu(sestava INDIANAPOLIS tm.jasan č.objednávky 16010101,cena:11.200kč)3.9.2020 jsem si tento nákup rozmyslel a po následném telefonátu s prodejcem zaslal storno objednávky.Prodejce jsem kontaktoval již třikrát,naposledy mi bylo potvrzeno(je to zruba 14dní)že platbu i následné storno evidují a peníze mi pošlou zpět na účet,bylo mi taky oznámeno že vrácení peněz zpět ke kupujícímu může trvat déle(14dní)..no už je to měsíc,a tak se obracím na vás.Děkuji předem za vyřízení.


Produkt

Obývací sestava INDIANAPOLIS tm.jasan (4-6-9-11)


Požadované řešení

vrácení zaplacené částky zpět na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.10.2020 09:46, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno) při uzavření kupní smlouvy na dálku, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2021 09:38, před 4 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.