Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#45306Neustále opakující se zpráva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2020, před 4 lety

Libor Kyrych

Znění stížnosti

Dobrý den našel jsme zde několik stejných stížností na neustálé strhávání poplatků za připojení k internetu to jsem vyřešil zakázáním dat což nepomohlo a peníze mi stále strhávali až do 0,- i přesto že veškeré aplikace v telefonu mají přístup k datům přes mobilní internet zakázané a povoleno je pouze připojení přes WiFi.

Po reklamaci u operátora mi bylo sděleno že připojení proběhlo a že na reklamaci není nárok i když mi zpráva o připojení za 29,-/24h přišla i dvakrát za den.

Tuto skutečnost jsem ačkoliv znechucen přešel a bylo mi doporučeno aktivovat si službu internetové připojení aktivované SMSkou což jsem samozřejmě ihned udělal. Teď mi chodí už rok zprávy i 4x denně že pokud chci aktivovat internet... Atd.

Zajímalo by mě jak je možné že se telefon může připojit k datové síti operátora i přes zakázané data, zakázané užívání datového připojení pro všechny aplikace,dokonce při vyplem telefonu a s vymazaným nastavením internetu v nastavení telefonu.

O2 našel nový způsob jak vytahat z lidí peníze za jakoukoliv cenu...

S tímto jednáním jsem značně nespokojen a rovněž s vysvětlením operátora že uvedený problém je na mé straně a tudíž se s ním O2 nehodlá zabývat.


Produkt

O2 předplacená karta


Požadované řešení

Už s tím něco udělejte děje se to dva již roky a nejsem sám kdo s tím má problém.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2020 17:03, před 4 lety

Podle informací zveřejněných na webových stránkách společnosti (https://www.o2.cz/osobni/internet-v-mobilu-predplacena-karta/168117-jak_na_to_1.html) lze automatické připojování k internetu pro předplacenou kartu zablokovat zasláním SMS ve tvaru BAP na telefonní číslo 999111 (takto odeslanou zprávu doporučujeme archivovat v telefonu pro případnou reklamaci).

Pokud by i po blokaci mobilního internetu docházelo k automatickému připojování na internet, mohly by být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Dozor nad dodržováním povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku služeb elektronických komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.11.2020 10:08, před 4 lety

Hezký den,
pokud nejsou mobilní data na SIM kartě blokovány, může dojít k připojení a to případě, že se telefon připojuje k bezdrátové sítí a její dosah je velmi malý.
Z tohoto důvodu může dojít k přepnutí k mobilním datům pro zachování připojení.
Na SIM kartě je možné mobilní data blokovat.
Rád pro vás tento úkon provedu. Zašlete nám prosím pomocí neveřejného údaje telefonní číslo a dále výrobní číslo SIM.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2020 14:22, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2021 09:36, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.