Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 14.9.2020 jsem zakoupila na internetu testovací balíček produktu FlexiMed z reklamní stránky Kloubní výživa FlexiMed - Vyzkoušejte balení zdarma. Z Obchodních podmínek, které jsem měla zakliknout, cituji :"Měsíční balení ZDARMA - žádné další závazky!
Využitím této nabídky získáte 30ti denní balení FlexiMedu za 0 Kč, platíte pouze 49 Kč za poštovné a balné.
Objednáním zkušebního balíčku se nezavazujete k žádným dalším odběrům."
Balíček přišel vpořádku , zaplatila jsem 49,- kč převodem na Váš účet a do poznámky pro příjemce jsem napsala, že nechci dárek ani 50%.
dne 30.9. jste mi poslali SMS, že mám čekat do schránky balíček. Nic dalšího jsem u Vaší firmy neobjednala - viz výše citace z obchodních podmínek. Neobdržela jsem od Vás žádnou Smlouvu, že se zavazuji odebírat produkty a platit za ně, žádný splátkový kalendář, ani při Vašem prvním kontaktu se mnou - v balíčku se zkušebním vzorkem.
Dne 30.9. jsem odeslala na Vaše oddělení info@naturamed.cz Čestné prohlášení, kde jsem uvedla, že o smlouvě jsem neměla sebemenší tušení, že jste mne neinformovali, dále žádost o zrušení této případné Smlouvy a zrušení mých údajů ve Vaší databázi. Pokud bych o smlouvě věděla,zrušila bych ji dnem 24.9.2020, v zákonné lhůtě 14 dní.
pokud mi nějaký balíček s produkty přijde, pošlu ho na Vaše náklady zpět, případně si jej můžete ode mne odebrat osobně.
vzorek zdarma Flexi Med a následná smlouva na odběr bez souhlasu zákazníka ?
Zrušení Smlouvy (ani nevím jak se jmenuje...)datem 24.9.2020
Zrušení souhlasu s používáním mých osobních údajů pro jakékoliv účely u firmy NaturaMed
Případný neobjednaný balíček s produkty,si můžete vyzvednout na mé adrese nebo pošlete kontakní adresu se jménem, kde ho odešlu na dobírku.
Změnu ve Vašich obchodních podmínkách tak, aby zákazník věděl, co si objednává, napsat jasně, že koupí vzorku se zavazuje odebírat a platit Vaše produkty.
Při prvním kontaktu se zákazníkem poslat splátkový kalendář a časový harmonogram odesílání produktů. ( tedy do 14 dnů )
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud to tak není, jedná se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Křibská,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Dovolte mi Vás ujistit, že Vámi citované obchodní podmínky byly naší společností beze zbytku dodrženy. Jak správně uvádíte, dne 14.9.2020 jsme obdrželi objednávku měsíčního balení produktu FlexiMed a následně jsme zásilku odeslali na Vaši adresu. Předmětem této objednávky bylo zakoupení pouze tohoto vzorku - bez žádných závazků. Žádná další balení jsme na Vaši adresu již nezasílali. Naše společnost nabízí různé varianty odběru našich produktů, např. jednorázový nákup, případně aktivaci některého z věrnostních programů, každý zákazník si tak může vybrat to, co mu nejlépe vyhovuje. Ve Vašem případě se jednalo o jednorázovou objednávku. SMS zpráva, kterou jste od nás obdržela a je možné ji doložit, měla pouze informativní charakter - stálo v ní potvrzení o Vaší úhradě měsíčního vzorku, který jste u nás zakoupila. Informace o jednorázové objednávce Vám byly zaslány také na Váš email dne 7.10.2020.
Na závěr mi dovolte Vás informovat, že zákaznická karta byla zablokována a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za vyjádření společnosti, za kladné vyřízení žádosti o zrušení. Případ je pro mne tímto uzavřen. Balíček produktů nepřišel a podle společnosti jsem uzavřela jednorázovou smlouvu. Nevím, jak by se situace vyvíjela dále, kdybych neposlala Čestné prohlášení, případně nezveřejnila zde na D-Testu. Děkuji .