Společnost


ROPETA LTD - Huglo.cz

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45316REKLAMACE - číslo objednávky : 996158 _ číslo zákazníka : 57477 - Dámské mikinové šaty KARL

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2020, před 4 lety

Tatiana Slivková

Znění stížnosti

REKLAMACE - číslo objednávky : 996158 _ číslo zákazníka : 57477

dne 26.3.2020 jsem si u Vás objednala zboží :

číslo objednávky : 996158

číslo zákazníka : 57477

Dámské mikinové šaty KARL , barva green, velikost M, cena 749,- Kč.

Celkovou částku i s pojištěním zásilky a balným ve výši 807,-Kč jste obdrželi 27.3.2020.

Zboží jsem obdržela dne 13.5.2020 obyčejnou poštou doručenou do poštovní schránky.

Postup, o kterém se zmiňujete : kontaktování kurýrem, následně odložení zásilky na poště se nekonalo.

I přesto zásilka dorazila nepoškozená.

Horší bylo to moje zděšení, jaké šaty byly doručené. Hned jsem Vám zaslala reklamaci s tím, že materiál je nepříjemný, průhledný, ušití nekvalitní, všude trčí nitě, neodborně vypracování, tím jak šaty jsou šité jak se říká, asi "horkou jehlou", jsou celé zdrcnuté, nařasené

neodpovídající velikosti M.

Chci šaty vrátit, ale nevím na jakou adresu.

V reklamačním formuláři jste se zmiňovali o tom, že mi adresu zašlete co nejdříve.

Vím, že doba na vyřízení reklamace je 30 dní.

Jsem plně přesvědčená, že reklamace je opodstatněná a finanční prostředky

žádám zaslat na účet, který jsem uvedla v reklamačním formuláři.

PS : Celkem byly zaslány 4 urgence !!!!!

Tatiana Slivková


Produkt

Dámské mikinové šaty KARL, barva green, velikost M, cena 749,- Kč. materiál je nepříjemný, průhledný, ušití nekvalitní, všude trčí nitě, neodborně vypracování, tím jak šaty jsou šité jak se říká, asi "horkou jehlou", jsou celé zdrcnuté, nařasené neodpovídající velikosti M.


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2020 15:37, před 4 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Lze tedy společnosti oznámit uplatnění nároků z vadného plnění např. skrze kontaktní e-mail. V tomto oznámení je vhodné popsat vady výrobku a navrhnout požadované řešení, lze přiložit i ilustrační video či fotografie vady. Prodávající pak na základě popisu může reklamaci (rovnou) vyhovět, anebo si od spotřebitele zboží vyžádat k posouzení vady. Lhůta v těchto případech běží ode dne uplatnění reklamace prostředkem umožňujícím dálkovou komunikaci; při případné přepravě zboží se lhůta staví po dobu této přepravy.

Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 11:43, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.