Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednávala jsem šeky k učtu co má můj syn,upozornuji že dvakrát.Na poště Hůrka,kde mám odnos,jsem se ptala,a paní řekla že nic nemám,objednala jsem tedy druhé,a to už mi zjistila že pošta Stodůlky tyto šeky odeslala naspět.Odebíráte mi peníze za poštovné,a já šeky nemám.Můžete mi tedy říct,co mám dělat,jak si je objednat?A prosím o vrácení částky na učet.Děkuji Kubešová Martina
vrácení poštovného,a zdělení jak šeky dostanu
|
Tweet |
Poskytnutou službu je třeba reklamovat. Zjistí-li se, že v tomto případě pochybila pošta, spotřebitel má právo na vrácení ceny za službu, která nebyla poskytnuta.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.