Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Objednala jsem si zbozi pres online nakup tesco. Jedna se o Tento Kapesnicky Paris - s timto urcitym motivem. V nabidce zadny jiny motiv nebyl, i kdyz je pod vyrobkem napsane, ze se v jinych motivech delaji. Nebyl tam ani vyber pro jiny motiv. Kuryr mi privezl kapesnicky s Donutama o ktere logicky nemam zajem, protoze jsem si cilene objednala produkt s parizi. Ze zakaznicke linky mi bylo receno, ze manazer obchodniho domu ( ani nevim jakeho konkretniho ) neuznava moji reklamaci vymeny zbozi a ze oni jako spolecnost nepochybili a dovezli mi spravne zbozi. S tim ja nesouhlasim. To ze se vyrobek vyrabi i v jinych variantach je sice pravda, ale ja si objednala konkretni vzor, ktery mam v objednavce a dodacim liste cerny na bilym a ten konkretni vzor pozaduji. Slecna z linky mi volala a pry mi nekdo zavola primo z obchodniho dom. Od stredy se nikdo neozval. Opravdu me tento strasny pristup prekvapil, jelikoz objednavam delsi dobu a nejak jsem nikdy nemela problem. U jineho zbozi, resp kapesnicku se narozdil od techto pise, ze neni mozne dorucit konkretni motiv. Proto nesouhlasim s tvrzenim, ze spolecnost Tesco nepochybila a ze je to vlastne jedno jaky motiv to je. To rozhodne neni. Kdyz si nekdo objedna napr cernou televizi tak mu taky nikdo nedoda bilou a nerekne, ze je to jedno, ze se vyrabi i jine motivy.
Zamena vyrobku a neochota celou vec vyresit ci napravit
Omluva ze strany Tesca a dovezeni OBJEDNANEHO A ZAPLACENEHO ZBOZI!!!!!!!!
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.