Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#45324ZAMENA ZBOZI A NEOCHOTNY PRISTUP

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2020, před 4 lety

Klára Marešová

Znění stížnosti

Objednala jsem si zbozi pres online nakup tesco. Jedna se o Tento Kapesnicky Paris - s timto urcitym motivem. V nabidce zadny jiny motiv nebyl, i kdyz je pod vyrobkem napsane, ze se v jinych motivech delaji. Nebyl tam ani vyber pro jiny motiv. Kuryr mi privezl kapesnicky s Donutama o ktere logicky nemam zajem, protoze jsem si cilene objednala produkt s parizi. Ze zakaznicke linky mi bylo receno, ze manazer obchodniho domu ( ani nevim jakeho konkretniho ) neuznava moji reklamaci vymeny zbozi a ze oni jako spolecnost nepochybili a dovezli mi spravne zbozi. S tim ja nesouhlasim. To ze se vyrobek vyrabi i v jinych variantach je sice pravda, ale ja si objednala konkretni vzor, ktery mam v objednavce a dodacim liste cerny na bilym a ten konkretni vzor pozaduji. Slecna z linky mi volala a pry mi nekdo zavola primo z obchodniho dom. Od stredy se nikdo neozval. Opravdu me tento strasny pristup prekvapil, jelikoz objednavam delsi dobu a nejak jsem nikdy nemela problem. U jineho zbozi, resp kapesnicku se narozdil od techto pise, ze neni mozne dorucit konkretni motiv. Proto nesouhlasim s tvrzenim, ze spolecnost Tesco nepochybila a ze je to vlastne jedno jaky motiv to je. To rozhodne neni. Kdyz si nekdo objedna napr cernou televizi tak mu taky nikdo nedoda bilou a nerekne, ze je to jedno, ze se vyrabi i jine motivy.


Produkt

Zamena vyrobku a neochota celou vec vyresit ci napravit


Požadované řešení

Omluva ze strany Tesca a dovezeni OBJEDNANEHO A ZAPLACENEHO ZBOZI!!!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2020 13:32, před 4 lety

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 11:42, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.