Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#45328Vysoký poplatek za právní služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2020, před 4 lety

Richard Prokop

Znění stížnosti

Před týdnem jsem využil služby daného portálu, kdy jsem prodal úspěšně svůj starý notebook za částku 3.900kc plus náklady na přepravu ve výši 150kc. Podotýkám, že jsem nevyužil prémiových služeb typu zviditelnění textu, upřednostňování na první pozici atd, prostě jen klasické vystavení předmětu. Kupující provedl transakci a zboží mu bylo bez závad předáno a byl spokojený. Po tomto mi přišel z Aukra e-mail k úhradě právních nákladů ( daňový doklad ), abych zaplatil částku ve výši 283kc, což jsem učinil, abych zabránil případným komplikacím na mé straně. Nikde jsem nenašel v jejich podmínkách tak výrazné poplatky, co byly vystaveny mé osobě.


Produkt

Prodej předmětu


Požadované řešení

Vyjádření Aukra popř. Kompenzaci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2020 10:58, před 4 lety

Součástí "Všeobecných obchodních podmínek - verze 06/2020" je i část "Provizní podmínky a sazebník poplatků".

Dle čl 3 odst. 2 bod 1., 2. Všeobecných obchodních podmínek platí, že základem pro výpočet výše provize je tzv. konečná kupní cena, včetně DPH, a to bez ohledu na případné slevy poskytnuté později kupujícímu z důvodu odpovědnosti za vady.

Společnost však o všech poplatcích musí spotřebitele předem jasně a srozumitelně (tzn. během registračního procesu, kdy je mezi ní a spotřebitelem uzavírána smlouva o poskytnutí služeb) informovat a je nutné, aby odůvodnila, na základě čeho dluh vzniká.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2021 14:05, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.