Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes mi zpet příšla nepřebrana zasilka, jelikož jsem jí vracela z důvodu nereality k prodávanemu zboží,zboží bez obalu, bez popsaní , již použité , . Rada bych zpět své peníze a zboží i za poštovné . ale koukam , že zde bude hlubší problem.císlo vracene zasilky BAO34592767X 11.9.2020
Vratit zpet peníze a naklady uhradit za postovne za nepřevzane zboží
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, musí společnost toto rozhodnutí spotřebitelky respektovat. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupila.
V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české spotřebitele.
Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musela by se spotřebitelka domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podvodu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.